joi, 30 ianuarie 2014

iti amintesti

ITI AMINTESTI 

                                                                               lui Ion

Îţi aminteşti chiar tu, iubite frate,
Cândva-n copilărie, într-o seară
Cu luna şi cu cerul ei de vară,
Visam de satul nostru, azi departe,

Să povestim, de viaţa dulce-amară
Când fi-vom mari, într-o supremă carte.
Trăiam un vis de aur şi aparte
Iar visu-acela nu mai vrea să moară.

Din vremea de atunci îmi iau azurul
Cu care-mi zugrăvesc acum poemul,
Ca să-i trasez acelui vis conturul.

Mai am din florile de-atunci polenul
Şi apelor eu le-am păstrat murmùrul

Ca să re-nviu ce-a fost atunci. Edenul ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

T. TRGHEZI - PSALMI Din CUVINTE POTRIVITE 1927 Psalm Aş putea vecia cu tovărăşie Să o iau părtaşa gîndurilor mele ; ...