luni, 20 ianuarie 2014

Eu am venit pe lume




EU AM VENIT PE LUME


Eu am venit pe lume-n iarna grea,
În luna lui Ghenar, când arde gerul,
Iar stelele pe cer îşi scânteiau oţelul,
Pădurea-n deal amarnic mai gemea.

Scânceau sub lună plină lupii straşnic
Şi vulpile plângeau prin vizuini,
Cădeau ca pietre vrăbii şi găini,
Dar focu-n vatră ardea paşnic.

Am dat un ţipăt lung şi vajnic
Iscat din piept puternic, de erou,
De am umplut pădurea cu ecou –
Al nopţii mele calde noul crainic.

Pe la fereastră,-n zarzărul de-afară,
Cu chiciuri de argint de ger şi lună,
Plângeau pe strune stelare de vioară

Cântările de zâne, – pecetluită rună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

T. TRGHEZI - PSALMI Din CUVINTE POTRIVITE 1927 Psalm Aş putea vecia cu tovărăşie Să o iau părtaşa gîndurilor mele ; ...